Längesen!

2014-04-24 / 19:17:42





Dagarna rullar på som vanligt, med superväder dock så nu är alla ballerina framme och kortärmat på! 

Nationella proven har dragit igång och stressat upp varenda ungdom skulle jag tro. Nu är det en sån där stressperiod med mycket att göra igen.. 

Jag var iallafall nyss och tränade, inte gjort på hela lovet så min motivation är nere på noll igen. Jaja bara att kämpa på! Jobbigt att jag inte kan träna när jag vill bara, utan måste anpassa mig eftersom jag bor så långt bort! 

Nu sitter jag i bilen på väg hem, mamma och jag har köpt med oss ming-mat så vi ska väl hem och mysa. Sen blir det en pluggkväll resten av kvällen! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0