stockholm

2014-02-21 / 11:44:21
 
 
Igår åkte jag och mina tjejer till Stockholm för lite shoppingtime. Blev dock inte så supermycket shopping, vi latjade mest omkring och tänkte på mat haha!! Men jag hade jätteroligt och vi alla fick med oss varsin blus/topp hem iallafall, kan visa vad jag köpte senare! 
 
Idag hade jag tänkte fokusera på pluggandet då jag har ett seminarium på tisdag, men jag orkar verkligen inte ta tag i det för det är så tråkigt!!! Ska träffa Pauline senare för lite catch up, hon ville få med mig på någon fest också men med tanke på mitt plugg får vi se hur det blir. 
 
Hjälp nu gick strömmen här också, blev helt knäpptyst!! Måste fixa det, skriver senare puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0